Burmistrz Miasta i Gminy Nowa Dęba
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. podatków od osób prawnych
1. Wymagania niezbędne dla kandydata:
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe magisterskie,
3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
1) wykształcenie o specjalności administracja, ekonomia,
2) rzetelność, odpowiedzialność,
3) umiejętność pracy w zespole,
4) znajomość regulacji prawnych z zakresu ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, o podatkach i opłatach lokalnych, o podatku rolnym i leśnym, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, Ordynacja podatkowa, o samorządzie gminnym,
6) komunikatywność, samodzielność, systematyczność, umiejętność sprawnej organizacji pracy na stanowisku.
3 . Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) prowadzenie postępowania podatkowego w zakresie podatku od osób prawnych,
2) prowadzenie postępowania odwoławczego i egzekucyjnego,
3) zabezpieczenie wierzytelności,
4) zwrot nadpłat podatków,
5) księgowanie dokumentów podatkowych,
6) przeprowadzanie kontroli u podatników,
7) obliczanie odsetek i ich ewidencjonowanie,
8) miesięczne zamknięcie ewidencji podatkowej - uzgadnianie wpływów,
9) sporządzanie not księgowych i ich ewidencja,
10) przygotowywanie danych do sprawozdań,
11) ewidencja analityczna środków trwałych o niskiej wartości,
12) ewidencja kart drogowych samochodów służbowych (sporządzanie, rozliczanie oraz sprawozdawczość).
4. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys ze zdjęciem,
3) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie (kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych) oraz kserokopie dokumentów świadczących o dodatkowych kwalifikacjach np. studia podyplomowe,
4) oryginał kwestionariusza osobowego,
5) oświadczenie kandydata, że korzysta z pełni praw publicznych, posiada pełną zdolność do czynności prawnych i nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) zaświadczenie lekarskie o ogólnym stanie zdrowia (respektowane zaświadczenie od lekarza rodzinnego).
5. Termin i miejsce składania dokumentów:
1) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Nowa Dęba (ul. Rzeszowska 3, 39-460 Nowa Dęba w pokoju nr 102 na I piętrze) lub za pośrednictwem poczty w terminie do 4 lipca 2011 r. do godz. 1530 (decyduje data wpływu do UMiG). Na kopercie winien być umieszczony dopisek: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. podatków od osób prawnych.
2) Dokumenty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
6. Inne informacje:
1) List motywacyjny i życiorys winny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)."
2) Dokumenty aplikacyjne należy składać wyłącznie w języku polskim.
3) Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany będzie przedłożyć zaświadczenie o niekaralności uzyskane z KRK na własny koszt.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Referacie Organizacyjnym UMiG Nowa Dęba (pokój nr 214, II piętro, tel. 15 846 26 71 wew. 214).
Burmistrz
Wiesław Ordon
Nowa Dęba, 21 czerwca 2011 r.
OR.DZ