Burmistrz Miasta i Gminy Nowa Dęba
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Komendanta Straży Miejskiej
1. Wymagania niezbędne dla kandydata:
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe magisterskie, mile widziane studia o kierunku prawo, administracja, zarządzanie lub inne wyższe z zakresu zarządzania bezpieczeństwem,
3) uregulowany stosunek do służby wojskowej,
4) doświadczenie zawodowe – co najmniej 5-letni staż pracy lub prowadzenie przez co najmniej 5 lat działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
5) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) posiadanie uprawnień do kierowania pojazdami kategorii B,
7) posiadanie stanu zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku, zatwierdzonego orzeczeniem lekarskim, o którym mowa w art. 5 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 01 .09. 2004 r. w sprawie zakresu, trybu i częstotliwości przeprowadzania badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o przyjęcie do służby oraz pełniących służbę w strażach gminnych, a także jednostek uprawnionych do przeprowadzania badań,
8) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
1) posiadanie świadectwa ukończenia szkolenia podstawowego dla strażników gminnych (miejskich z wynikiem pozytywnym),
2) dyspozycyjność,
3) rzetelność, odpowiedzialność, zdolność podejmowania decyzji w sytuacjach zagrożenia,
4) umiejętności organizatorsko-menadżerskie,
5) znajomość regulacji prawnych z zakresu ustaw: o strażach gminnych, o Policji, o samorządzie gminnym, o ochronie danych osobowych, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Kodeks wykroczeń,
6) umiejętność obsługi komputera praca w programie WINDOWS, Microsoft Office (Word – edytor tekstów, Excel – arkusz kalkulacyjny).
3 . Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) kierowanie bieżącą działalnością Straży i reprezentowanie jej na zewnątrz,
2) organizowanie i nadzorowanie realizacji zadań Straży oraz sprawowanie nadzoru nad organizacją pracy i przestrzeganiem porządku wewnętrznego,
3) wydawanie zarządzeń i poleceń służbowych w zakresie kierowania Strażą,
4) wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego w stosunku do podległych pracowników.
4. Oferty konkursowe winny zawierać:
1) list motywacyjny,
2) życiorys ze zdjęciem,
3) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie (kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych) oraz kserokopie dokumentów świadczących o dodatkowych kwalifikacjach, np. studiach podyplomowych,
4) oryginał kwestionariusza osobowego,
5) kserokopie świadectw z poprzednich miejsc pracy lub zaświadczenie aktualnego pracodawcy stwierdzające wymagany staż,
6) sporządzona na piśmie koncepcja działania Straży Miejskiej (maksymalnie 3 strony A4, czcionka 12),
7) oświadczenie kandydata, że korzysta z pełni praw publicznych, posiada pełną zdolność do czynności prawnych i nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) kserokopia aktualnego zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego,
9) kserokopia prawa jazdy,
10) kserokopia książeczki wojskowej.
5. Termin i miejsce składania dokumentów:
1) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Nowa Dęba (ul. Rzeszowska 3, 39-460 Nowa Dęba w pokoju nr 102 na I piętrze) lub za pośrednictwem poczty w terminie do 21 grudnia 2009 r. do godz. 1530 (decyduje data wpływu do UMiG). Na kopercie winien być umieszczony dopisek: Konkurs na stanowisko Komendanta Straży Miejskiej.
2) Dokumenty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
6. Inne informacje:
1) List motywacyjny winien być opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)".
2) Konkurs odbywał się będzie w dwóch etapach: w pierwszym etapie kandydaci napiszą test, w drugim zostanie przeprowadzona rozmowa z kandydatami. O powyższych terminach kandydaci spełniający wymagania zostaną powiadomieni telefonicznie.
3) Dokumenty aplikacyjne należy składać wyłącznie w języku polskim.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Referacie Organizacyjnym UMiG Nowa Dęba (pokój nr 214, II piętro, tel. 015 846 26 71 wew. 214).
Burmistrz
Wiesław Ordon