Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Dęba , ul. Rzeszowska 3, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 015 8462671, faks 015 8465137.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowadeba.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego zagospodarowania terenu Placu im. mjr Gryczmana (dawniej Wyzwolenia), terenu wokół Samorządowego Ośrodka Kultury oraz terenu Koziołka Matołka nr ewid. działek:249, 253, 254 w Nowej Dębie na podstawie wykonanej wcześniej koncepcji zagospodarowania wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) Uzyskanie warunków technicznych dostawy mediów, stosownie do potrzeb (prąd, woda kanalizacja ściekowa, kanalizacja opadowa, gaz, centralne ogrzewanie, centralna ciepła woda teletechniczna, itp.) w tym ograniczeń sposobu zagospodarowania terenu w związku z istniejącym uzbrojeniem oraz możliwości zastosowania rozwiązań zamiennych (np. przekładek istniejącego uzbrojenia terenu) oraz uzyskanie opinii do koncepcji objętej opracowaniem od właściwych operatorów infrastruktury technicznej. b) Przygotowanie wniosku o zatwierdzenie projektu budowlanego i pozyskanie prawomocnej decyzji i pozwolenia na budowę . c) Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia lub zaświadczenia wydanego przez uprawniony organ iż realizacja zadania jest dopuszczalna bez uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, d) Opracowanie kosztorysów inwestycji z podziałem na projekt i roboty budowlane z podziałem zadania na 3 etapy wg. załącznika nr 7 do SIWZ e) Wykonanie przedmiaru robót. f) Wykonanie kosztorysu inwestorskiego. g) Uzyskanie odpowiedniej opinii rzeczoznawcy ds. zieleni na temat projektu. h) Zakres robót powinien uwzględniać również ewentualne roboty rozbiórko-we i demontażowe, Projekt budowlany ma być rozwinięciem i uszczegółowieniem istniejącej kon-cepcji zagospodarowania terenu (załączniki od 3a do 3e SIWZ). UWAGA!!! Zamawiający wyłącza z koncepcji tereny zaznaczone w załączni-ku nr 7 do SIWZ ( dz. nr ewid. 249). Zamawiający wymaga aby Wykonawca zadania wykonał nową koncepcje powyższych terenów i na jej podstawie w uzgodnieniu z Zamawiającym wykonał projekt budow-lano - wykończeniowy. W załączniku nr 7 do SIWZ zaznaczono tereny nieuwzględnione w przed-stawionej koncepcji (Dz. nr ewid. 249) dla których należy wykonać projekt budowlany parkingu dla samochodów osobowych na 15 miejsc postojo-wych. 2. Zakres merytoryczny opracowania: a) Zagospodarowanie terenu, b) projekt ciągów pieszo - jezdnych, c) projekt parkingów, d) projekt małej architektury - rozmieszczenie ławek, koszów na śmieci, placu zabaw, i innych elementów proponowanych przez twórców koncepcji e) projekt iluminacji założenia oraz monitoring f) projekt zieleni (wraz z doborem gatunków) g) projekt wszystkich pozostałych elementów znajdujących się w projekcie koncepcyjnym, z uwzględnieniem ich rozwiązań technicznych, h) Projekty branżowe: projekt drogowy - projekt instalacji elektrycznej, projekt wodkan, projekt konstruktorski 3. Forma opracowania dokumentacji projektowej: a) W formie opisowej i graficznej: Projekt budowlano-wykonawczy wykonany zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z przepisami wykonawczymi wraz ze Specyfikacją Techniczną - 6 kompletów, Uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę, Kosztorysy inwestorskie dla całości inwestycji, wykonane w oparciu o projekty budowlane - 3 komplety, Przedmiary robót - 3 komplety, Opinia rzeczoznawcy ds. zieleni na temat projektu. b) Na nośniku cyfrowym: Opisy techniczne projektu budowlano-wykonawczego w formacie doc. i pdf. - 3 komplety,Rysunki techniczne projektu budowlano-wykonawczego w formacie dwg. i pdf. - 3 komplety,Kosztorysy inwestorskie w formacie xml. i pdf. - 3 komplety 4. Jeżeli Wykonawca uzna za konieczne opracowanie jakichkolwiek elementów projektu technicznego, których Zamawiający nie przewidział w zakresie opisanym w SIWZ, powinien te elementy uwzględnić w swojej ofercie. 5. Nadzór autorski będzie przedmiotem oddzielnej umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza udzielenia zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy - prawo zamówień publicznych w wysokości 30% pełnej wartości zadania.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.24.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawcy muszą udowodnić, że w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (zał. nr 5 do SIWZ) . Wykonawcy muszą wykazać min. jedną usługę o podobnym charakterze o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutto.
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawcy musi udowodnić iż osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu za-mówienia, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, kontrolę ja-kości posiadają niezbędne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia (zał. nr 4 do SIWZ) Wykonawcy muszą wykazać iż dysponują co najmniej dwoma osobami zdolnymi do wykonania zadania.
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://nowadeba.pl/gospodarka/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UMiG Nowa Dęba ul. Rzeszowska 3, pok. 314 lub 316.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2010 godzina 11:00, miejsce: UMiG Nowa Dęba ul. Rzeszowska 3, pok. 102 9kancelaria ogólna).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Burmistrz
Wiesław Ordon