Zamówienia publiczne

Remont dróg na terenie miasta i gminy Nowa Dęba w 2011 roku

  • 11 maj 2011

Przetarg nieograniczony na remont dróg na terenie miasta i gminy Nowa Dęba w 2011 roku.

 
Numer ogłoszenia: 107892 - 2011; data zamieszczenia: 10.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Dęba , ul. Rzeszowska 3, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 015 8462671, faks 015 8465137.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowadeba.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg na terenie miasta i gminy Nowa Dęba w 2011 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dróg gminnych na terenie miasta i gminy Nowa Dęba o łącznej długości 5 577 mb i powierzchni 19 754 m2, w tym:
1) ul. Pod Wieżą w Nowej Dębie (os. Poręby Dębskie) o dł. 220 mb i powierzchni nawierzchni 660 m2
2) ul. Miedziana w Nowej Dębie (os. Poręby Dębskie) o dł. 143 mb i powierzchni nawierzchni 429 m2
3) ul. Srebrna w Nowej Dębie (os. Poręby Dębskie) o dł. 156 mb i powierzchni nawierzchni 390 m2
4) ul. Grzybowa w Nowej Dębie (os. Poręby Dębskie) o dł. 156 mb i powierzchni nawierzchni 468 m2
5) ul. Złota w Nowej Dębie (os. Poręby Dębskie) o dł. 170 mb i powierzchni nawierzchni 478 m2
6) ul. Stawowa w Nowej Dębie (os. Dęba) o dł. 175 mb i powierzchni nawierzchni 612,5 m2
7) ul. Olchowa w Nowej Dębie (os. Dęba) o dł. 240 mb i powierzchni nawierzchni 720 m2
8) droga Gliniki I w Cyganach o dł. 877mb i powierzchni nawierzchni 3069,5 m2
9) droga Piaski I w Cyganach o dł. 940 mb i powierzchni nawierzchni 3290 m2
10) droga Załuże w Jadachach o dł. 940 mb i powierzchni nawierzchni 3760 m2
11) droga Górka w Jadachach o dł. 705 mb i powierzchni nawierzchni 2820 m2
12) droga Osiedlowa w Jadachach o dł. 280 mb i powierzchni nawierzchni 1082 m2
13) droga Głodyniec w Alfredówce o dł. 250 mb i powierzchni nawierzchni 1000 m2
14) droga gminna w Chmielowie (dz. ewid. 1314/2 o dł. 325 mb i powierzchni nawierzchni 975 m2
Planowany do wykonania zakres prac obejmuje m. in.:
1) profilowanie podłoża – 22 781 m2,
2) uzupełnienie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym grubości 5 cm – 127,5 m3 ,
3) uzupełnienie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym grubości 10 cm – 2263,1 m3 ,
4) wykonanie nawierzchni ulepszonych z mieszanki mineralno-bitumicznej, standard II (warstwa profilowa 3 cm, warstwa ścieralna 3 cm) – 19 754 m2,
5) wykonanie nawierzchni ulepszonych z mieszanki mineralno-bitumicznej, standard II (warstwa profilowa 4 cm, warstwa ścieralna 3 cm) – 19 754 m2,
6) uzupełnienie poboczy klińcem drogowym – 5 577 m2 ( średnia szerokość pobocza 0,50 m, grubość – 0,1 m),
7) regulacja pionowa zaworów wodociągowych, gazowych oraz studzienek dla włazów kanałowych,
Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w tym postępowaniu oraz opis robót - załącznik nr 4.
UWAGA!
W celu uniknięcia uszkodzeń zaworów wodociągowych, gazowych oraz studzienek kanalizacyjnych zaleca się, aby Wykonawca dokonał ich lokalizacji przy udziale przedstawicieli eksploatatorów w/w sieci tj. Zakładu Gazowniczego w Tarnobrzegu oraz PGKiM Nowa Dęba Sp. z o.o. Wskazane jest uwzględnienie w ofercie związanych z tym ewentualnych kosztów.
Wymagany okres gwarancji: na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
1. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy - prawo zamówień publicznych.
2. Zgodnie z art. 67 ust 1 pkt. 5 roboty dodatkowe niewynikające z Dokumentacji Projektowej, których potwierdzona przez Zamawiającego konieczność wystąpi w toku realizacji przedmiotu umowy, a których zakres nie przekroczy 30 % wartości uprzedniego zamówienia, Wykonawca obowiązany jest wykonać na dodatkowe zamówienie Zamawiającego udzielone z wolnej ręki, przy zachowaniu tych samych norm, parametrów i standardów. 3. Wynagrodzenie wykonawcy za wykonanie robót nieprzewidzianych, odrębnie zleconych, niewynikających z Dokumentacji Projektowej, ustalone będzie kosztorysami dodatkowymi, sporządzonymi w oparciu o Przedmiar robót potwierdzony przez Inspektora nadzoru, przy przyjęciu elementów kosztorysowania, cen materiałów i pracy sprzętu zastosowanych przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego. Odnośnie materiałów i sprzętu, który nie wystąpił w kosztorysach ofertowych zastosowane będą ceny aktualne dla okresu realizacji, lecz nie wyższe niż średnie publikowane przez SEKO-CENBUD.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20 000 (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) do dnia 25.05.2011 r. do godz. 11:00 w wybranej przez siebie formie dopuszczonej ustawą „Prawo zamówień publicznych”.
2. Wadium należy wnieść pocztą na adres Urzędu Miasta i Gminy Nowa Dęba, 39-460 Nowa Dęba, ul. Rzeszowska 3 lub w kasie Urzędu Miasta i Gminy Nowa Dęba - pok. 206.
3. W przypadku wpłaty wadium w formie przelewu należy wpłacić go na rachunek Urzędu Miasta i Gminy Nowa Dęba w Banku Spółdzielczym w Tarnobrzegu O/Nowa Dęba nr rach: 82 9434 1083 2003 1300 0101 0007.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą udowodnić, że w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia. Wykonawcy musza wykazać jedną usługę o podobnym charakterze o wartości min. 200 000 zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100 000 zł;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (załącznik nr 5 do SIWZ).
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg. załączonego wzoru ( załącznik nr 2 do SIWZ)
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
Ponadto należy przedłożyć:
1. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru załącznik nr 3 do SIWZ w wersji szczegółowej lub uproszczonej.
2. Kopię wniesienia wadium.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.nowadeba.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UMiG Nowa Dęba ul. Rzeszowska 3, pok. 314 i316.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2011 godzina 11:00, miejsce: UMiG Nowa Dęba ul. Rzeszowska 3, pok. 102 (kancelaria ogólna).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Burmistrz
/-/ Wiesław Ordon

Urzad Miasta i Gminy Nowa Dęba.

Realizacja: ideo. Powered by: Edito CMS