Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Dęba , ul. Rzeszowska 3, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 015 8462671, faks 015 8465137.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowadeba.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu architektoniczno - budowlanego hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Nowej Dębie przy ulicy Leśnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest projekt architektoniczno - budowlany hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Nowej Dębie przy ul. Leśnej określający funkcję, formę i konstrukcję, jego charakterystykę energetyczną i ekologiczną oraz dostępność dla osób niepełnosprawnych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: - Inwentaryzację budowlaną z oceną stanu istniejącego w aspekcie planowanej inwestycji - Szczegółowy program funkcjonalno - użytkowy budynku z wizualizacją podle-gający ocenie przez Zamawiającego. Zatwierdzenie programu funkcjonalno użytkowego będzie podstawa do opracowania projektu architektoniczno - budowlanego. - Plan zagospodarowania terenu - Projekt budowlano - wykonawczy wraz z wszystkimi branżami w 6 egz. plus wersja elektroniczna: architektoniczna, konstrukcyjna, sanitarna (wod. - kan, kanalizacja opadowa) elektryczna, wentylacja, grzewcza Uwaga! Przy projektowaniu ogrzewania hali należy rozważyć możliwość podłączenia do istniejącej kotłowni, która zaopatruje w ciepło istniejący budynek szkoły. W 2011 roku zostanie przeprowadzona termomoderniza-cja budynku szkoły dająca oszczędności na ogrzewaniu, które można wykorzystać do ogrzewania projektowanej hali. Audyt budynku opracowa-nego przez FK Energy Expert z Warszawy oraz projekt termomoderniza-cji stanowią załączniki nr 7 do niniejszej SIWZ. przyłącza zewnętrzne, projekty ewentualnej przebudowy istniejących sieci kolidujących z budową projektowanej hali, świadectwo charakterystyki energetycznej budynku, - Przedmiary robót - 2 egz. plus wersja elektroniczna, - Kosztorysy inwestorskie - 2 egz. plus wersja elektroniczna, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 2 egz. plus wersja elektroniczna, - Uzyskanie warunków technicznych dostawy mediów, stosownie do potrzeb (prąd, woda, kanalizacja ściekowa, kanalizacja opadowa, gaz, centralne ogrze-wanie, centralna ciepła woda teletechniczna, itp.) w tym ograniczeń sposobu zagospodarowania terenu w związku z istniejącym uzbrojeniem oraz możliwości zastosowania rozwiązań zamiennych (np. przekładek istniejącego uzbrojenia terenu) oraz uzyskanie opinii do koncepcji objętej opracowaniem od właściwych operatorów infrastruktury technicznej. - Przygotowanie wniosku o zatwierdzenie projektu budowlanego i uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę . - Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia lub zaświadczenia wydanego przez uprawniony organ, iż realizacja zadania jest dopuszczalna bez uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, Charakterystyka projektowanej hali sportowej: - wymiary boiska 18 x 30 m, - zaplecze socjalno - magazynowe, - widownia dla min. 100 miejsc siedzących, - widownia dla min. 100 miejsc siedzących - osoby dorosłe (trybuny mobilne, system ławkowy), - Możliwość instalacji boiska dla niżej wymienionych dyscyplin: siatkówka, koszykówka, tenis, zapasy, gimnastyka sportowa, akrobatyka sportowa, badminton, judo - Podłoga sportowa o konstrukcji elastycznej z nawierzchnią z wykładziny spor-towej z zamontowanymi elementami mocującymi wyposażenie sportowe (np. tuleje na słupki do siatkówki). - Wyposażenie sportowe hali, -System nagłośnienia hali - Hala musi posiadać połączenie z istniejącym budynkiem sali gimnastycznej. - Orientacyjną lokalizację hali przedstawia załącznik nr 3 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza udzielenia zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy - prawo zamówień publicznych w wysokości 20% pełnej wartości zadania.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1500 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych) do dnia 10.01.2011 r. do godz. 11:00 w wy-branej przez siebie formie dopuszczonej ustawą Prawo zamówień publicznych. 2. Wadium należy wnieść pocztą na adres Urzędu Miasta i Gminy Nowa Dęba, 39-460 Nowa Dęba, ul. Rzeszowska 3 lub w kasie Urzędu Miasta i Gminy Nowa Dęba - pok. 206. 3. W przypadku wpłaty wadium w formie przelewu należy wpłacić go na rachu-nek Urzędu Miasta i Gminy Nowa Dęba w Banku Spółdzielczym w Tarno-brzegu O/Nowa Dęba nr rach: 82 9434 1083 2003 1300 0101 0007.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawcy muszą udowodnić, że w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (zał. nr 5 do SIWZ) . Wykonawcy musza wykazać min. jedną usługę o podobnym charakterze (wykonanie projektu architektoniczno - budowlanego budowy sali lub hali sportowej) o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł brutto.
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zadania jeżeli Wykonawca spełni poniższe waruneki: - Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje co najmniej dwoma osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. (zał. nr 4 do SIWZ). - Złożenie oświadczenia, iż osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane.
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Harmonogram realizacji zadania.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiana stawki VAT będzie podstawą do zmiany ceny brutto o różnicę pomiędzy stawką w ofercie a stawką obowiązującą. 2. Zamawiający przewiduje przesunięcie terminu realizacji zadania w przypadku wystąpienia siły wyższej niezależnej od Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.nowadeba.pl/przetargi/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Nowa Dęba ul. Rzeszowska 3, pok. 315 lub 316.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Nowa Dęba ul. Rzeszowska 3, pok. 102 - kancelaria ogólna urzędu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Burmistrz
Wiesław Ordon