WYDANIE ZAŚWIADCZENIA NA PRZEWOZY DROGOWE NA POTRZEBY WŁASNE
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz.U. z 2004r . Nr 204., poz. 2088).
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 9 kwietnia 2004 r. w sprawie opłat za czynności administracyjne związane z wykonaniem transportu drogowego oraz za egzaminowanie i wydawanie certyfikatu kompetencji zawodowych (Dz.U.Nr 153,poz.1612).
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 25 czerwca 2004r. w sprawie wzorów licencji na wykonywanie transportu drogowego oraz wypisów z tych licencji (Dz.U.Nr 159, poz.1664).
Komórka odpowiedzialna
Referat Spraw Komunalnych i Społecznych
Osoba właściwa do załatwienia sprawy
Marek Powrózek - podinspektor ds. utrzymania budynków i urządzeń komunalnych oraz wspólnot mieszkaniowych II piętro, pok. nr 203, tel. 8462671 w. 203
Sposób załatwienia sprawy
Wydanie zaświadczenia
Wymagane dokumenty
Wniosek (wydany w UMiG), do którego należy dołączyć:
odpis z rejestru przedsiębiorstw lub ewidencji działalności gospodarczej,
kserokopię zaświadczenia o nadaniu numeru identyfikacji statystycznej (REGON),
kserokopię zaświadczenia o nadaniu numeru identyfikacji podatkowej (NIP),
oświadczenie o ewentualnym zamiarze zatrudnienia kierowców,
wykaz pojazdów samochodowych wraz z urzędowo potwierdzonymi kopiami dowodów rejestracyjnych, a w przypadku, gdy przedsiębiorca nie jest właścicielem tych pojazdów - również dokument stwierdzający prawo do dysponowania nimi,
Opłaty
W zależności od okresu ważności zaświadczenia:
do 1 roku- 100 zł,
do 2 lat - 200 zł,
do 3 lat -300 zł,
do 4 lat -400 zł,
do 5 lat -500 zł.
Czas załatwienia sprawy
Do 7 dni od złożenia wniosku.
Tryb odwoławczy
Inne informacje
Formularze do pobrania
Metryczka Urzędu
URZĄD MIASTA I GMINY NOWA DĘBA Adres: ul. Rzeszowska 3, 39-460 Nowa Dęba Konto bankowe: 50943410832003130001010001 BS Tarnobrzeg O/Nowa Dęba Godziny otwarcia urzędu: poniedziałek - piątek: 7.30 - 15.30, wtorek 8.30 - 16.30 E-mail: gmina@nowadeba.pl Strona internetowa: www.nowadeba.pl
Osoby odpowiedzialne
Opracował: Marek Powrózek - podinspektor ds. utrzymania budynków komunalnych - 19.12.2004r. Sprawdził: Ewa Rozenbajgier - Kierownik Referatu GKS - 22.12.2004r. Zatwierdził: Wiesław Ordon - Sekretarz Gminy - 29.12.2004r.