Art. 15ust.1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974r o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 z późn. zm.)
Komórka odpowiedzialna
Referat Spraw Obywatelskich
Osoba właściwa do załatwienia sprawy
Dorota Puzio - podinspektor ds. ewidencji ludności
I piętro, pok. nr 108, tel. (15)8462671 wew.108
Krystyna Kłosowska-Szałaj - inspektor ds. ewidencji ludności i archiwum urzędu-I piętro, pok. nr 108, tel.(15)8462671 wew. 108
Sposób załatwienia sprawy
Wydanie zaświadczenia dotyczącego wymeldowania z pobytu stałego.
Wymagane dokumenty
Wypełniony druk "Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego", dowód osobisty.
Opłaty
Czynność wymeldowania z pobytu stałego nie podlega opłacie skarbowej.
Czas załatwienia sprawy
W dniu stawienia się strony.
Tryb odwoławczy
Nie podlega odwołaniu.
Inne informacje
Czynność wymeldowania dokonywana jest osobiście, a w przypadku nieobecności przez pełnomocnika posiadającego pełnomocnictwo oraz dowód osobisty pełnomocnika. Za osobę nie posiadającą pełnej zdolności do czynności prawnych obowiązek meldunkowy wykonuje jej przedstawiciel ustawowy lub inna osoba sprawująca nad nią faktyczną opiekę w miejscu ich wspólnego pobytu.
URZĄD MIASTA I GMINY NOWA DĘBA Adres: ul. Rzeszowska 3, 39-460 Nowa Dęba Konto bankowe: 50943410832003130001010001 BS Tarnobrzeg O/Nowa Dęba Godziny otwarcia urzędu: poniedziałek - piątek: 7.30 - 15.30, wtorek 8.30 - 16.30 E-mail: gmina@nowadeba.pl Strona internetowa: www.nowadeba.pl
Osoby odpowiedzialne
Opracował: Dorota Puzio, podinspektor ds. ewidencji ludności, 25 listopada 2004 r. Sprawdził: Ryszard Rzemień, z-ca kierownika USC, 25 listopada 2004 r. Zatwierdził: Wiesław Ordon, sekretarz gminy , 29 listopada 2004 r.
Aktualizacja:
Monika Kozak, inspektor ds. dowodów osobistych, 10 stycznia 2013 r.