Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 194997 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Dęba, ul. Rzeszowska 3, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 015 8462671, faks 015 8465137.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ciągu pieszego w Nowej Dębie w pasie drogowym ul. Strażackiej na odcinku od skrzyżowania z ul. Bieszczadzką do zjazdu na dz. nr ewid. 463.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres robót: odhumusowanie i korytowanie podłoża, wykonanie nowej konstrukcji ciągu pieszego, wykonanie konstrukcji zjazdów, uporządkowanie terenu. długość budowanego odcinka 230mb, 2. Wykonawca zadania przed przystąpieniem do jego realizacji opracuje wraz z uzgodnieniami projekt tymczasowej organizacji ruchu na ulicy Strażackiej i przedstawi go Zamawiającemu. 3. Wymagany okres gwarancji: na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zakres robót zawierają przedmiary robót stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Uwaga : Zamawiający zgadza się na zastosowanie innych materiałów niż przyjęte w projekcie pod warunkiem zastosowania kompletnych systemów o parametrach nie gorszych niż przyjęte w projekcie. Projekty budowlane dostępne są do wglądu w Urzędzie Miasta i Gminy Nowa Dęba, ul. Rzeszow-ska 3 pok. 315 w godzinach od 9:00 - 15:00. lub na stronie internetowej Zamawiającego http://www.nowadeba.pl/przetargi/przetargi/ Zał nr 6 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 34.95.33.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KAZBUT Kasprzak Mariusz, Trzciana 477, 39-409 Czermin, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83464,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 63086,70
-
Oferta z najniższą ceną: 63086,70 / Oferta z najwyższą ceną: 70528,00
-
Waluta: PLN.
BURMISTRZ
Wiesław Ordon