Zamówienia publiczne

Udzielenie kredytu długoterminowego

  • 24 sierpień 2012
Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:274032-2012:TEXT:PL:HTML
PL-Nowa Dęba: Usługi udzielania kredytu
2012/S 165-274032
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
 
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Gmina Nowa Dęba
ul. Rzeszowska 3
Punkt kontaktowy: Gmina Nowa Dęba
Osoba do kontaktów: Sławomir Białas
39-460 Nowa Dęba
POLSKA
Tel.: +48 158462671
E-mail:
Faks: +48 158462671
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.nowadeba.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e)punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2) Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Ogólne usługi publiczne
I.4) Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
 
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Nowa Dęba.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Usługi
Kategoria usług: nr 6: Usługi finansowe a)Usługi ubezpieczeniowe b)Usługi bankowe i inwestycyjne
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Gmina Nowa Dęba.
 
Kod NUTS PL326
 
II.1.3) Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów(DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej
 
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na okres 8 lat w wysokości 5.599.035,-zł (pięć milionów pięćset dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy trzydzieści pięć złotych) w tym na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w kwocie 2.429.915,-zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie3.169.120,-zł na 2012 r z dniem spłaty od 15 stycznia 2013r do 15 grudnia 2020r.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w całości lub części II i III transzy kredytu.
Spłata odsetek następować będzie w terminach płatności rat kapitałowych w latach 2013 – 2020, zaś w roku2012 w terminie do 15 każdego następnego dnia miesiąca po uruchomieniu kredytu.
Oprocentowanie kredytu będzie liczone według stopy zmiennej w stosunku rocznym opartej na stawce WIBOR– 1M powiększone o zaoferowaną marżę banku.
Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami.
Zabezpieczeniem spłaty kredytu i odsetek będzie weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową.
Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w PLN.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
66113000
II.1.7) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8) Części
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.9) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na okres 8 lat w wysokości 5 599 035,-PLN (pięć milionów pięćset dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy trzydzieści pięć złotych) w tym na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w kwocie 2.429.915,-zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie 3169 120,-PLN na 2012 r z dniem spłaty od 15.1.2013r do 15.12.2020 r.
Szacunkowa wartość bez VAT: 1 300 000,00 PLN
II.2.2) Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3) Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Rozpoczęcie 31.10.2012. Zakończenie 15.12.2020
 
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000 PLN(słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) do dnia 15.10.2012 r. do godz. 11:00.
2. Wadium może być wnoszone w formie dopuszczonej ustawą Pzp:
3. W przypadku wpłaty wadium w formie przelewu należy wpłacić go na rachunek Urzędu Miasta i Gminy Nowa Dęba w Banku Spółdzielczym w Tarnobrzegu O/Nowa Dęba nr rach: 82 9434 1083 2003 1300 0101 0007.
4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach - dokument wadium należy złożyć w kasie Urzędu Miasta i Gminy Nowa Dęba (pok. 206)
5. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
6. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5ustawy Prawo zamówień publicznych tj. „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ,(jeżeli SIWZ przewiduje wymóg wniesienia zabezpieczenia),
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
7. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.1.2) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Rozliczenie między Zamawiającym a Wykonawca prowadzone będzie w walucie polskiej (złoty polski).
Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4) Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2) Warunki udziału
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli oferent przedstawi Decyzję Prezesa Narodowego Banku Polskiego o wyrażeniu zgody na utworzenie Banku lub zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie działalności przez Bank (nie dotyczy banków spółdzielczych, które działają na podstawie odrębnych przepisów).
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę.
III.2.3) Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę.
III.2.4) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1) Informacje dotyczące określonego zawodu
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie
III.3.2) Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi: nie
 
Sekcja IV: Procedura
IV.1) Rodzaj procedury
IV.1.1) Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2) Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2) Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
RL.271.34.1.2012
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3) Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
15.10.2012 - 11:00
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert
Data: 15.10.2012 - 11:05
Miejscowość:
39-460 Nowa Dęba, ul. Rzeszowska 3, pok. 104
 
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3) Informacje dodatkowe
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
VI.4.2) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Zgodnie z art. 182 ustawy Prawo zamówień publicznych.
VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
24.8.2012

 

 
 BURMISTRZ
Wiesław Ordon

 

Urzad Miasta i Gminy Nowa Dęba.

Realizacja: ideo. Powered by: Edito CMS