Zamówienia publiczne

Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowej Dębie

  • 21 czerwiec 2012
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

 

Nowa Dęba: Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowej Dębie
Numer ogłoszenia: 135107 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Dęba , ul. Rzeszowska 3, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 015 8462671, faks 015 8465137.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowadeba.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowej Dębie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis pojazdu: 1. Kolor czerwony, 2. Wymiary podstawowe : dł.zabudowy min. 2850 mm,rozstaw osi min.3600 mm, minimalna szerokość 2000 mm , długość maksymalna pojazdu 6600 mm , 3. Rok produkcji : 2012 , 4. Typ : kontener towarowo - osobowy , 5. Układ przeniesienia napędu 4 x 2 na tylną oś koła podwójne 6. Kabina przystosowana do przewozu min. 6 osób , 7. Przeszklenie w części osobowej , 8. Oświetlenie przedziału pasażerskiego włączane automatycznie i niezależnie z przedziału pasażerskiego , 9. Układ kierowniczy ze wspomaganiem oraz regulowaną kierownicą , 10. Szyby przyciemniane o wysokiej zdolności filtrowania , 11. Przedział osobowy : przednie oraz tylne fotele wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa , 12. Nadwozie 4-drzwiowe , 13. Szyby w drzwiach przednich regulowane elektrycznie 14. Szyby w drzwiach tylnych przesuwne , 15. Poduszka powietrzna dla kierowcy , 16. Centralny zamek z pilotem na wszystkie drzwi plus immobiliser , 17. Dodatkowe gniazdo zapalniczki w kabinie kierowcy , 18. Pojazd wyposażony w układ ABS i EBV , 19. Zamontowany radioodtwarzacz CD plus 2 głośniki , 20. Ogrzewanie w części osobowej samochodu , 21. Instalacja elektryczna wyposażona w główny wyłącznik prądu odłączający wszystkie odbiorniki z wyjątkiem wymagających stałego zasilania , 22. Pojazd wyposażony w system do ładowania akumulatorów ze źródła zewnętrznego , Silnik: 1. Silnik diesla spełniający normy spalin min. EURO 5 , 2. Pojemność silnika min. 2290 cm3 , 3. Moc silnika min. 125 KM 4. Moment obrotowy min 310 Nm, 5. Skrzynia biegów manualna 6-biegowa plus bieg wsteczny. Oznakowanie: 1. Belka świetlna LED z napisem STRAŻ , 2. Generator sygnałów świetlnych oraz dżwiękowych z mośliwością podawania komunikatów głosowych , 3. Lampa błyskowa koloru niebieskiego z tyłu pojazdu , 4. Lampy przednie stroboskopowe umieszczone nad przednim zderzakiem , 5. Po bokach pojazdu oraz z tyłu naklejony numer operacyjny Zabudowa pożarnicza: 1. Poszycie wewnętrzne sufitu w części pasażerskiej wykonane z wykładziny materiałowej , 2. Wykończenie wnętrza osobowego z tworzywa , część towarowa w miejscach składowania sprzętu zabezpieczona blachą aluminiową ryflowaną , 3. Zabudowa przedziału sprzętowego zamykana żaluzjami tylną i bocznymi w układzie 2 + 2 + 1 , długość zabudowy przedziału ładunkowego min. 2500 mm , 4. Podest dachowy w formie roboczej z wykonany z materiału nierdzewnego ze wzorem przeciwpoślizgowym z mocowaniem na narzędzia węże ssawne , drabina itp. , winien wytrzymać obciążenie 2-ch strażaków oraz przewożonego sprzętu , 5. Półki stałe wg.zamówienia z uchwytami na sprzęt wykonane z materiałów niekorodujących , 6. Półki pod węże tłoczne rozmieszczone wg.zapotrzebowania , 7. Min 2 szt szuflad wysuwanych na sprzęt p-poż.wg.zamówienia , 8. Oświetlenie typu LED przedziału ładunkowego , główny włącznik oświetlenia przedz. ładunkowego zainstal. w kabinie kierowcy , możliwość włączania z przedziału ładunkowego 9. Dodatkowe gniazdo zapalniczki w przedziale sprzętowym , 10. Regały - półki w przedziale sprzętowym wg.zapotrzebowania z uchwytami mocującymi sprzęt posiadany przez OSP wykonane z materiałów niekorodujących 11. Orurowanie przodu pojazdu . 12. Podest roboczy na dachu pojazdu wyposażony w skrzynię metalową na drobny sprzęt oraz uchwyty na drabinę nasadkową Wyposażenie dodatkowe: 1. Maszt oświetleniowy 2 x 1000W teleskopowy pneumatyczny , zasilany sprężarką z układu elektrycznego pojazdu , wyposażony w reflektory halogenowe.Wys.masztu po rozłożeniu od poziomu dachu do reflektorów nie mniejsza niż 1,5 m , 2. Samochód wyposażony w radiotelefon przewożny o parametrach 136 - 174MHz , odstęp międzykanałowy 12,5 Khz , 3. Szperacz pogorzeliskowy, 4. Oświetlenie zewnętrzne pola roboczego , 5. Wyciągarka samochodowa min.5,5KM o uciągu min. 3,5 t 6. Hak holowniczy . Informacje dodatkowe: 1. Pojazd musi posiadać aktualną pozytywną opinię lub świadectwo dopuszczenia wydane przez CNBOP . 2. Dostawa przedmiotu zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego zlokalizowane na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wy-sokości: 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych) do dnia 04.07.2012 r. do godz. 11:00. 2. Wadium może być wnoszone w formie dopuszczonej ustawą Pzp: 3. W przypadku wpłaty wadium w formie przelewu należy wpłacić go na rachunek Urzę-du Miasta i Gminy Nowa Dęba w Banku Spółdzielczym w Tarnobrzegu O.Nowa Dęba nr rach: 82 9434 1083 2003 1300 0101 0007. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach - dokument wadium należy złożyć w kasie Urzędu Miasta i Gminy Nowa Dęba (pok. 206) 5. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, (jeżeli SIWZ przewiduje wymóg wniesienia zabezpieczenia), 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przy-czyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo za-mówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udowodni iż w okresie trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał zamówcie polegające na dostawie co najmniej jednego nowego sa-mochodu ratowniczo - gaśniczego typu lekkiego oraz przedstawieniem dokumen-tów potwierdzających prawidłowość wykonania niniejszej dostawy ( np: protokoły odbioru, referencje itp.) o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści ofer-ty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mających na celu prawidłową re-alizację przedmiotu zamówienia, w następujących przypadkach: a. zmiany terminu zakończenia realizacji umowy, jeżeli zajdą okoliczności, na które Strony umowy nie będą miały wpływu lub wystąpienia których, nie przewidywano w chwili zawarcia niniejszej umowy. b. Zmiana ceny brutto - w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. c. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.nowadeba.pl/przetargi/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UMiG Nowa Dęba ul. Rzeszowska 3, pok. nr 302.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2012 godzina 11:00, miejsce: UMiG Nowa Dęba ul. Rzeszowska 3, pok. nr 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup samochodu jest dofinansowany przez: Zarząd Główny Związku OSP RP Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

BURMISTRZ

Wiesław Ordon

Urzad Miasta i Gminy Nowa Dęba.

Realizacja: ideo. Powered by: Edito CMS