Zamówienia publiczne

Budowa budynku dworca autobusowego wraz z przyłączami: elektrycznym, wodociągowym, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, gazowym na dz. nr ewid. 281/1, 280/3, 280/4, 284/2, 283/9 w Nowej Dębie

  • 18 lipiec 2011

Budowa budynku dworca autobusowego wraz z przyłączami: elektrycznym, wodociągowym, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, gazowym na dz. nr ewid. 281/1, 280/3, 280/4, 284/2, 283/9 w Nowej Dębie
Numer ogłoszenia: 195671 - 2011; data zamieszczenia: 18.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Dęba , ul. Rzeszowska 3, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 015 8462671, faks 015 8465137.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowadeba.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku dworca autobusowego wraz z przyłączami: elektrycznym, wodociągowym, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, gazowym na dz. nr ewid. 281/1, 280/3, 280/4, 284/2, 283/9 w Nowej Dębie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres robót: Zgodnie z projektem budowlanym- branża: architektura, konstrukcja: budynek zlokalizowany będzie w terenie położonym w bezpośrednim sąsiedztwie zadasze-nia dworca autobusowego przy drodze krajowej Nr 9 w centralnej części miasta Nowa Dęba; komunikacja kołowa wokół budynku oparta jest na istniejącej (ul. Rzeszowska, Słowackie-go, Jasna) sieci dróg oraz wewnętrznej drodze biegnącej między budynkiem dworca a pawi-lonem handlowym zlokalizowanym na działce nr ewid. 283/2 komunikacja piesza przy budynku dworca oparta jest na głównym ciągu pieszym okalają-cym zatokę autobusową ; Budynek parterowy, niepodpiwniczony, w konstrukcji tradycyjnej mieszanej (szkieletowo-murowanej), ze stropodachem. Fundamenty bezpośrednie w postaci ław i stóp fundamen-towych żelbetowych-poziom posadowienia: 140cm poniżej terenu. Ściany murowane z pu-staków ceramicznych i ocieplone styropianem. Wysokość kondygnacji wynosi 385cm od posadzki do spodu płyty stropodachowej. Szkielet stanowią słupy i podciągi żelbetowe. Stropodach w postaci płyty żelbetowej gr.15cm opartej na podciągach i ścianie zewnętrznej. Poziom posadowienia fundamentów budynku ma być identyczny jak poziom posadowienia stóp fundamentowych istniejącego zadaszenia. Powierzchnia użytkowa budynku - 112,15m2 ; wysokość budynku - 4,70m. Przewiduje się wyposażenie budynku w następujące instalacje wewnętrzne: wod-kan. , ga-zowa, elektryczna, c.o. wentylacji z klimatyzacją. Budynek wymaga wyposażenia w pod-ręczny sprzęt gaśniczy. Przewiduje się wyposażenie budynku w następujące instalacje zewnętrzne: wodociągową, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, elektrycznej, gazowej. 2. Koszty dostawy i montażu wszelkich urządzeń i instalacji muszą zawierać całość kosztów zwią-zanych z realizacją, w tym wykonanie projektów wykonawczych w uzgodnieniu z inwestorem, jeśli takie będą niezbędne do należytego wykonania całości zadania oraz uzyskania certyfikatów, dopuszczenia do użytkowania oraz koszty rozruchu, instruktaży, szko-leń oraz gwarancji. 3. Wykonawca udzieli na wykonane roboty ( materiały i robociznę) 48 miesięcy gwarancji od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 4. Ze względu na lokalizacje budynku - Wykonawca w dniu podpisania umowy przedłoży uzgodniony projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 5. Uwaga : Zamawiający zgadza się na zastosowanie innych materiałów niż przyjęte w projekcie pod warunkiem zastosowania kompletnych systemów o parametrach nie gors-zych niż przyjęte w projekcie. Zakres robót zawierają przedmiary robót stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Projekty budowlane dostępne są do wglądu w Urzędzie Miasta i Gminy Nowa Dęba, ul. Rzeszow-ska 3 pok. 316 w godzinach od 9:00 - 15:00. lub na stronie internetowej Zamawiającego http://www.nowadeba.pl/przetargi/przetargi/ Zał nr 7 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający dopuszcza udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy - prawo zamówień publicznych. 2. Zgodnie z art. 67 ust 1 pkt. 5 roboty dodatkowe niewynikające z Dokumentacji Projektowej, których potwierdzona przez Zamawiającego konieczność wystąpi w toku realizacji przedmiotu umowy, a których zakres nie przekroczy 30 % wartości uprzedniego zamówienia, Wykonawca obowiązany jest wykonać na dodatkowe zamówienie Zamawiającego udzielone z wolnej ręki, przy zachowaniu tych samych norm, parametrów i standardów. 3. Wynagrodzenie wykonawcy za wykonanie robót nieprzewidzianych, odrębnie zleconych, nie-wynikających z Dokumentacji Projektowej, ustalone będzie kosztorysami dodatkowymi, spo-rządzonymi w oparciu o Przedmiar robót potwierdzony przez Inspektora nadzoru, przy przyję-ciu elementów kosztorysowania, cen materiałów i pracy sprzętu zastosowanych przy sporzą-dzaniu kosztorysu ofertowego. Odnośnie materiałów i sprzętu, który nie wystąpił w kosztory-sach ofertowych zastosowane będą ceny aktualne dla okresu realizacji, lecz nie wyższe niż średnie publikowane przez SEKOCENBUD

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.33.10-9, 45.10.00.00-8, 45.22.32.10-1, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.45.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.33.20.00-3, 45.33.30.00-0, 45.31.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 15 000 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych) do dnia 8 sierpnia 2011 r. do godz. 11:00. 2. Wadium może być wnoszone w formie dopuszczonej ustawą Pzp: 3. W przypadku wpłaty wadium w formie przelewu należy wpłacić go na rachunek Urzędu Miasta i Gminy Nowa Dęba w Banku Spółdzielczym w Tarnobrzegu O_Nowa Dęba nr rach: 82 9434 1083 2003 1300 0101 0007. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach - dokument wa-dium należy złożyć w kasie Urzędu Miasta i Gminy Nowa Dęba (pok. 206) 5. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skut-kuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określo-nych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach okre-ślonych w SIWZ, (jeżeli SIWZ przewiduje wymóg wniesienia zabezpieczenia), 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn le-żących po stronie wykonawcy. 7. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udowodni iż w okresie pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótrzy w tym okresie wykonał zamównie polegające na budowie lub przebudowie co najmniej dwóch obiektów uży-teczności publicznej lub przemysłowej, każda o wartości co najmniej 500 000 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca musi złożyć oświadczenie iż średnie zatrudnienie w okresie trzech lat przed upływem składnia ofert, a w przypadku gdy okres prowadznia działalności jest krótszy w tym okresie wynosiło minimum 15 osób. - wykonawca musi udowodnić iż dysponuje co najmniej 1 pracownikiem (kierownik budowy lub kierownik robót) z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownic-twiew specjalności konstrukcyjnej lub ogólnobudowlanej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 500 000 zł;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Kosztorys ofertowy sporządzony. Wybrany wykonawca zadania przed podpisaniem umowy przedstawi Inwestorowi kosztorysy w wersji szczegółowej wraz z limitami R, M, S opracowany na podstawie przedmiarów robót załączonych do SIWZ, b) Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie zakresu zamówienia (robót), których wykonanie Wykonawca powierza podwykonawcom, c) Kopia wpłaty wadium , d) Przed podpisaniem umowy Wykonawca zadania przedstawi Zamawiajacemu harmonogram robót.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób na stanowisku kierownik budowy, inspektora nadzoru na osoby posiadajace równoważne uprawnienia w przypadku niemożliwości pełnienia przez nich powierzonych funkcji - np. sytuacja losowa, zmiana pracy; 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania umowy w przypadku, gdy zajdzie konieczność wykonania robót nie przewidzianych w dniu podpisania umowy, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania i zakończenia robot objętych umową i czas wykonania robot nie przwidzianych w dniu podpisania umowy wpłynie na termin wykonania umowy; 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonaia umowy jeżeli wystąpią warunki pogodowe mające wpływ na niemożność prowadzenia robot budowlanych jak. np. długotrwałe, intensywne opady ( czas niezbędny na osuszenie zalanego terenu ), klęski żywiołowe. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonaia umowy w przypadku wystąpienia kolizji w uzbrojeniu terenu, których usunięcie nie leży po stronie zamawiającego. 5. Zamawiający dopuszcza zmiany w projekcie technicznym zadania, jeśli wcześniej nie można było przewidzieć okoliczności tych zmian i są one korzystne dla zamawiającego pod względem technologicznym i architektonicznym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.nowadeba.pl/przetargi/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UMiG Nowa Dęba ul. Rzeszowska 3, pok. 302.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2011 godzina 11:00, miejsce: UMiG Nowa Dęba ul. Rzeszowska 3, pok. 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013, Nr i nazwa działania:7.1 Rewitalizacja miast..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

BURMISTRZ

Wiesław Ordon

Urzad Miasta i Gminy Nowa Dęba.

Realizacja: ideo. Powered by: Edito CMS