Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Dęba , ul. Rzeszowska 3, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 015 8462671, faks 015 8465137.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowadeba.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu zabaw wraz z odwodnieniem terenu w Jadachach na działkach o nr ewid. 2955, 2950, 2951, 2952, 2953, 2954, 2912, 2931, 2927, 2928 obręb ewidencyjny 0004 Jadachy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1 Odwodnienie terenu - wykonanie melioracji szczegółowych: - Roboty ziemme - Roboty budowlane 2.2 Plac Zabaw: - Roboty ziemne - plac zabaw - Nawierzchnie (chodniki i strefy placu zabaw) - Dostawa i montaż elementów zagospodarowania terenu - Ogrodzenie - Tereny zielone 3. Koszty dostawy i montażu wszelkich urządzeń i instalacji muszą zawierać całość kosztów zwią-zanych z realizacją, w tym wykonanie projektów wykonawczych w uzgodnieniu z inwestorem, jeśli takie będą niezbędne do należytego wykonania całości zadania oraz uzyskania certyfikatów, dopuszczenia do użytkowania oraz koszty rozruchu, instruktaży, szko-leń oraz gwarancji. Zakres robót zawierają przedmiary robót stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Uwaga: Zamawiający zgadza się na zastosowanie innych materiałów niż przyjęte w projekcie pod warunkiem zastosowania kompletnych systemów o parametrach nie gorszych niż przyjęte w projekcie. Projekty budowlane dostępne są do wglądu w Urzędzie Miasta i Gminy Nowa Dęba, ul. Rzeszow-ska 3 pok. 316 w godzinach od 9:00 - 15:00. lub na stronie internetowej Zamawiającego Zał nr 5 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1. Zamawiający dopuszcza udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy - prawo zamówień publicznych. 2. Zgodnie z art. 67 ust 1 pkt. 5 roboty dodatkowe niewynikające z Dokumentacji Projektowej, których potwierdzona przez Zamawiającego konieczność wystąpi w toku realizacji przedmiotu umowy, a których zakres nie przekroczy 30 % wartości uprzedniego zamówienia, Wykonawca obowiązany jest wykonać na dodatkowe zamówienie Zamawiającego udzielone z wolnej ręki, przy zachowaniu tych samych norm, parametrów i standardów. 3. Wynagrodzenie wykonawcy za wykonanie robót nieprzewidzianych, odrębnie zleconych, nie-wynikających z Dokumentacji Projektowej, ustalone będzie kosztorysami dodatkowymi, spo-rządzonymi w oparciu o Przedmiar robót potwierdzony przez Inspektora nadzoru, przy przyjęciu elementów kosztorysowania, cen materiałów i pracy sprzętu zastosowanych przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego. Odnośnie materiałów i sprzętu, który nie wystąpił w kosztorysach ofertowych zastosowane będą ceny aktualne dla okresu realizacji, lecz nie wyższe niż średnie publikowane przez SEKOCENBUD.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.40-2, 45.11.27.23-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 000 zł. (słownie: trzy tysięce złotych) do dnia 27 czerwiec 2011 r. do godz. 11:00. 2. Wadium może być wnoszone w formie dopuszczonej ustawą Pzp: 3. W przypadku wpłaty wadium w formie przelewu należy wpłacić go na rachunek Urzędu Miasta i Gminy Nowa Dęba w Banku Spółdzielczym w Tarnobrzegu O/Nowa Dęba nr rach: 82 9434 1083 2003 1300 0101 0007. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach - dokument wa-dium należy złożyć w kasie Urzędu Miasta i Gminy Nowa Dęba (pok. 206) 5. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skut-kuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Kosztorys ofertowy sporządzony w wersji uproszczonej b) Kopia wpłaty wadium, c) Wykaz części zamówienia których wykonanie Oferent zamierza powierzyć podwyko-nawcą
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a/ Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób na stanowisku kierownik budowy ,inspektor nadzoru na osoby posiadajace równoważne uprawnienia w przypadku niemożliwości pełnienia przez nich powierzonych funkcji - np. sytuacja losowa, zmiana pracy; b/ Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania umowy w przypadku, gdy zajdzie konieczność wykonania robot nie przewidzianych w dniu podpisania umowy, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania i zakończenia robot objętych umową i czas wykonania robot nie przwidzianych w dniu podpisania umowy wpłynie na termin wykonania umowy; c/ Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany jeżeli wystąpią warunki pogodowe mające wpływ na niemożność prowadzenia robot budowlanych jak. np. długotrwałe, intensywne opady ( czas niezbędny na osuszenie zalanego terenu ), klęski żywiołowe. d/Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w przypadku wystąpienia kolizji, których usunięcie nie leży po stronie Zamawiającego. e/Zamawiając dopuszcza zmiany w projekcie technicznym jeśli wcześniej nie można było przewidzieć okoliczności tych zmian i są one korzystne dla zamawiającego pod względem technologicznym i architektonicznym.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.nowadeba.pl/przetargi/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UMiG Nowa Dęba ul. Rzeszowska 3, pok. 302.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2011 godzina 11:00, miejsce: UMiG Nowa Dęba ul. Rzeszowska 3, pok. 102.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków PROW na lata 2007-2013 Działanie Odnowa i rozwój wsi..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
BURMISTRZ
Wiesław Ordon