Zamówienia publiczne

Bieżące utrzymanie dróg, placów i ciągów pieszych na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba w 2011 roku

  • 19 kwiecień 2011

Bieżące utrzymanie dróg, placów i ciągów pieszych na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 118871 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Dęba , ul. Rzeszowska 3, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 015 8462671, faks 015 8465137.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowadeba.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg, placów i ciągów pieszych na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba w 2011 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) utrzymywanie oznakowania pionowego ulic zgodnie z projektem oznakowania i organizacji ruchu na terenie miasta Nowa Dęba oraz tablic z nazwami ulic oraz ich uzupełnianie na zlecenie gminy, 2) zakup 9 szt. tablic z nazwą ulic (wg ściśle określonego wzoru wskazanego przez gminę) oraz ich montaż w miejscach wskazanych przez przedstawiciela gminy, 3) malowanie słupków, na których zamontowane są tablice z nazwami ulic w ilości 10 szt., 4) remont oznakowania pionowego : - wymiana zniszczonych znaków i słupków, - malowanie 20 słupków, - wymiana lub zamontowanie w miejscu wskazanym przez przedstawiciela gminy - 30 szt. znaków (nowe), - mycie 195 znaków oraz słupków, na których są zamontowane - 1 raz w roku (w maju), 5) malowanie przejść dla pieszych (17 szt.): ul. Krasickiego - 6 szt., ul. Żerom-skiego - 2 szt., ul. Al. Zwycięstwa - 4 szt., ul. Leśna - 3 szt., ul. Kwiatkow-skiego - 1 szt., Wczasowa - 1 szt, 6) bieżące utrzymanie i uzupełnianie elementów progów zamontowanych na ulicy Leśnej i na drodze dojazdowej nad zalew, 7) dekorowanie miasta z okazji świąt: maj (1 i 3), sierpień (15), listopad (11 i je-den dzień wyznaczony przez przedstawiciela gminy), grudzień (31): zawieszenie flag (ok. 100 szt.) i montaż masztów (15 szt.) oraz ich demontaż, 8) czyszczenie studzienek kanalizacji burzowej - 97 szt. łącznie z wpustami - dwa razy w roku (maj/czerwiec, wrzesień/październik), 9) remont oraz czyszczenie wylotów kanalizacji burzowej - 6 szt. - dwa razy w roku (maj/czerwiec, wrzesień/październik), 10) odkrzewienie poboczy i rowów przy wskazanych drogach tj.: ul. Cmentarnej, ul. Konopnickiej, ul. Kwiatkowskiego, chodniku przy ul. Bieszczadzkiej, dro-gach wewnętrznych na terenie TSSE EURO-PARK WISŁOSAN Podstrefa Nowa Dęba - 4 razy w ciągu roku, 11) konserwacja studni publicznych (5 szt. tj.: przy budynkach- Mickiewicza 10- 1 szt., Jana Pawła II 11- 1 szt., Jana Pawła II 28- 1 szt., pomiędzy budynkami Rzeszowska 9 i Jana Pawła II 16- 1 szt., teren Zespołu Placówek (dawniej-żłobek) - 1 szt. ) : - malowanie części metalowych, - wypompowywanie wody, chlorowanie, - zabezpieczenie studni na okres zimy, 12) remont studni publicznej zlokalizowanej przy budynku Jana Pawła II 16, polegający na wymianie zespołu ssąco-tłoczącego, 13) zakup i montaż tablicy z nazwą miejscowości Cygany oraz znaku wskazującego kierunek jazdy do miejscowości Cygany, w miejscu wskazanym przez przedstawiciela gminy, 14) zakup 3 szt. luster drogowych okrągłych Ø 600 oraz ich montaż w miejscach wskazanym przez przedstawiciela gminy, 15) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej z nazwami firm mieszczących się na terenie Tarnobrzeskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej EURO-PARK WISŁOSAN Podstrefa Nowa Dęba w ustaleniu z przedstawicielem gminy, 16) montaż progu zwalniającego na drodze Piaski w miejscowości Cygany w miejscu wskazanym przez przedstawiciela gminy oraz bieżące utrzymanie i uzupełnianie elementów progu. Wykaz ulic na terenie miasta Nowa Dęba stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza udzielenia zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy - prawo zamówień publicznych w wysokości 20% pełnej wartości zadania.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.00.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.nowadeba.pl/przetargi/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UMiG Nowa Dęba ul. Rzeszowska 3, pok. 302.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2011 godzina 11:00, miejsce: UMiG Nowa Dęba ul. Rzeszowska 3, pok 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

BURMISTRZ

Wiesław Ordon

Urzad Miasta i Gminy Nowa Dęba.

Realizacja: ideo. Powered by: Edito CMS