Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Dęba , ul. Rzeszowska 3, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 015 8462671, faks 015 8465137.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowadeba.pl/gospodarka/przetargi/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczanie ulic, placów i ciągów pieszych na terenie miasta Nowa Dęba w 2010 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: -oczyszczanie ulic, placów i ciągów pieszych, -opróżnianie koszy ulicznych (co najmniej 3 razy w tygodniu), -wywóz nieczystości stałych z kontenerów ustawionych przy ciągach garażo-wych (1 raz w tygodniu). 2.Zakres prac wymieniony wyżej obejmuje w szczególności : -oczyszczanie ulic, placów i ciągów pieszych o łącznej powierzchni 111.138,2 m2 (zgodnie z wykazem ulic stanowiącym załącznik nr 2 do specy-fikacji), -oczyszczanie terenu pomiędzy drogą dojazdową do budynku Jana Pawła II 20 i ulicą Jana Pawła II włącznie z bramami pod pawilonami handlowo-usługowymi, -opróżnianie koszy ulicznych w ilości 160 szt. (151 szt. o pojemności 0,033 m3, 4 szt. o pojemności 0,100 m3, 5 szt. o pojemności 0,120 m3) oraz sprzątanie terenu w promieniu 1m od opróżnianej śmietniczki bezpośrednio po jej opróżnieniu, -remont koszy m.in. zniszczonych w ilości 50 szt., -zakup 20 szt. nowych koszy o pojemności 0,033 m3 i ich zamontowanie w miejscach wskazanych przez przedstawiciela Gminy, -wywóz nieczystości z kontenera o pojemności 1.100 ustawionego przy ciągu garażowym przy ul. Krasickiego - 1 szt., remont kontenera. Za właściwe utrzymanie ulic, placów i ciągów pieszych uważa się stan bez zanie-czyszczeń, w tym bez piasku, błota, liści, trawy, innych nieczystości..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadają i przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego w pok. 316 lub na stronie internetowej UMiG. Każdy wykonawca może złożyć jedną ofertę. Ofertę stanowi formularz ofertowy (załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ) i inne dokumenty, potwierdzające spełnienie przez oferenta wymaganych warunków. 3.Oferta musi być podpisana przez uprawnioną osobę (lub osoby)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć następujące oświadczenia, że: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi; b) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; c) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a)potwierdzenia występowania w obrocie prawnym ( wypis z rejestru han-dlowego, zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej ) potwier-dzone przez oferenta za zgodność z oryginałem, b)dokumentów potwierdzających przygotowanie fachowe i sprzętowe do wykonania usługi (spis sprzętu, wykaz kadry), c)zezwolenia na wykonywanie usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, d)wykazu wykonanych usług w zakresie objętym zamówieniem publicznym z okresu trzech lat poprzedzających datę złożenia oferty (tj.2007r. , 2008r. i 2009r), e)referencji od dotychczasowych usługobiorców,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://nowadeba.pl/gospodarka/przetargi/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UMiG Nowa Dęba ul. Rzeszowska 3, pok. 316 lub 314.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 11:00, miejsce: UMiG Nowa Dęba ul. Rzeszowska 3, pok. 102.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Burmistrz
Wiesław Ordon